We gaan even terug naar 2007. Het internet is al geïntegreerd in het dagelijkse leven van gemiddelde Nederlander. Hyves was het grootste sociale netwerk in Nederland, Twitter stond nog in de kinderschoenen, Facebook focuste zich alleen op Amerika en Instagram bestond nog niet. Online contact verliep veelal via e-mail en MSN Messenger.
Komt het allemaal weer terug? Het waren inderdaad andere tijden. Het is dan ook niet zo vreemd dat de gemiddelde website nog lang niet alle mogelijkheden van the world wide web benutte. In die tijd hebben nog lang niet alle ondernemers een website en veelal worden die sites slechts gebruikt om contactmogelijkheden en gegevens te communiceren. Van interactie is dan vaak nog geen sprake.
Webmarketing
Die tijd ligt achter ons. Ver achter ons. Als een raket van Elon Musk schiet online interactie en conversie omhoog. De trends ontwikkelen zich in een razend tempo en het ‘grote boze’ Google dicteert wie er gevonden worden in de zoekmachines. Termen als SEO, Keywords, webmarketing en copywriting vliegen je om de oren.
Als je als ondernemer al deze innovaties en ontwikkelingen bij zou moeten houden, kom je helemaal nooit meer aan ondernemen toe.
Vindbaar en relevant
Gelukkig zijn wij van Sitezilla er om jou te helpen in de constante uitdaging om vindbaar en relevant te zijn. Wij focussen ons op jouw online activiteiten, zodat jij kunt doen waar je goed in bent. Het bedienen van klanten met jouw ambacht en diensten.
Een nieuwe leiding laat je installeren door een loodgieter, laat jouw online content bouwen door de experts van Sitezilla. De reus die voor zekerheid zorgt in de draaikolk van online ondernemen.
Hoe wij dat doen? Kom met ons mee en lees op welke gebieden wij de focus leggen om jouw site voor jou te laten werken en niet andersom.